Blogia
Ciclop

La feina (el trabajo)

El otro día leía un artículo en el blog de Al donde ponía un trozito de un libro que debe estar leyéndose... yo me descojoné de él, y ahora le cojo la idea para poner yo un trozo del libro que estoy leyendo, Sexus de Henry Miller...

" Hi havia una altre cosa en la qual no creia en absolut, el treball. El treball, em semblava quan encara estava al llindar de la vida, és una activitat reservada per als estúpids. És el contrari mateix de la creació, que és joc, i que, precisament perquè no té cap altre raó de ser que no sigui la de ser ella mateixa, constitueix el suprem poder motivador de la vida ¿Ha dit mai ningú que Déu va crear l'univers per tal de proporcionar-se feina a Si mateix?"

Tremenda esta reflexión que he leido camino de clase en el metro... bueno, me voy a seguir leyendo el otro libro que llevo empezado... Canastas Sagradas de Phil Jackson... como me dijo AP, esto es una frikada de basket :)

1 comentario

pcf -

no hi podria estar més d'acord, ja t'ho vaig dir ahir, quan surto a prendre el sol a la terrassa cada migdia i veig la majoria de finestres dels veïns tancades, que segurament pertanyen a gent que està a la feina, tancada o no, intentant guanyar peles per poder viure... penso que és una llàstima que no aprofitin la vida per viure-la, i no pas per treballar.