Blogia
Ciclop

El día se nubla

Empezó con sol, con buen tiempo y buena cara... pero igual que yo, el día de hoy se apaga, se oscurece porque piensa que quizás hoy no sea el mejor día para ser un buen día.
Los días van y vienen, pero uno siempre está, y el tiempo influye en mi, no porque me duelan los huesos, sino porque te hacen pensar y sentir como ellos... porque normalmente los mejores dias de la vida de uno siempre hace sol?
Limpiando los platos en lugar de estar en clase me he dado cuenta de que por fin he vuelto, de que todo lo que pensé, sentí, viví en costa rica... fue un oasis de buen tiempo y que tengo, de nuevo, que centrarme en lo que es mi vida aquí y allí, pero es que me cuesta, tengo demasiados proyectos como para hacer algo...

Escuchando Los Planetas

2 comentarios

pcf -

i és que es pot passar de l'eufòria a la decepció en només una tarda, en només un pensament inesperat... què podem fer? resignar-nos i esperar a que escampi? lluitar per canviar la foscor d'allò què ens envolta sense tenir-ne pas ganes? centrar-te en altres coses que puguin motivar-te, per treure't del cap aquelles que et neguitegen (o neguitejen???)? no ho sé del cert, suposo que depèn de cadascú... jo estic a casa, divendres nit, sol, i prefereixo centrar-me en el meu repte de demà al matí...

Adrià -

Home....... tampoc es ke vingui una tempesta... simplement sacaben les vacances, i lesforç per trobar bones sensacions en la vida de cada dia es mes gran.
I cansa, clar. Pro not preocupis, de vegades tambe val la pena dexarse mullar per la pluja nomes per sentir el moment en què arribes a casa... Tespaxurres al sofa... i toblides del mal temps, i de la mare kel va parir.
Els projectes ja arriben sols, no te'ls faras en un dia, tot al seu temps.
Es un "consell" patrocinat per un atre ke de vegades tambe parla am ell mateix (massa sovint diria jo). Alegria, i kuan no sapigues ke fer, fes el ke mes tagrada.